На информационном ресурсе применяются рекомендательные технологии (информационные технологии предоставления информации на основе сбора, систематизации и анализа сведений, относящихся к предпочтениям пользователей сети "Интернет", находящихся на территории Российской Федерации)

PR Examples

3 подписчика

Tennis fans given chance to return Sharapova’s serve in smart virtual reality experience

American Express has created a virtual reality experience that lets tennis fans return Maria Sharapova’s serve.

“You vs. Sharapova” is a great idea, even if it does look a bit Virtua Tennis circa 2002 when compared to other brand VR campaigns:

Either way, attendees of the U.S. Open (Aug. 31 to Sept. 13 in New York) can try the experience out at one of three stations, and as a big fan of VR and the way marketing can use it, I’d personally love to try it.

American Express – help a brother out, eh?

The four-minute experience uses consumer-oriented VR device HTC Vive.

Source: Adweek

 

Ссылка на первоисточник
Рекомендуем
Популярное
наверх